real madrid kids shirt zomervakantie om mee te doen aan de

edited September 5 in Levels
Bayern beroemdheid: het begrijpen van J Luo gewond voor het land dat hij niet wilde vechten tegen de vijand
J Lo in de zomervakantie om mee te doen aan de
real madrid kids shirt Bayern, maar in het voorseizoen Audi Cup tegen Liverpool game injury, heeft het nieuwe seizoen niet voor Bayern gespeeld. Maar voor het Colombiaanse nationale team, J Luo terug naar huis, en zal waarschijnlijk spelen met Brazilië's spel. Wat ook de bezorgdheid over Bayern betreft, en in de recente Beieren-beroemdheden, vertelde Elber in een interview ook hun mening. Hij gelooft dat J Luo momenteel veel druk onder ogen ziet, als alleen maar rekening houden met het letsel dat niet voor het nationale team wordt gespeeld, Is de vijand met het hele land.

Jro kan met Brazilië spelen

Het huidige Colombiaanse nationale team is tweede in de Zuid-Amerikaanse regio, maar slechts 2 punten meer dan de vijfde van Argentinië, dus de rest van het spel voor Colombia is leven en doodsgevecht. Voor Colombia gaat de tegenstander over Brazilië, hoewel Brazil voor de kwalificatie heeft, maar verwacht dat een sterk Samba-team wordt genomen, is niet makkelijk om punten te krijgen.

Vóór dit spel is de Colombiaanse coach Pekerman in Duitsland shirt

een interview duidelijk uitgedrukt in J Luo om deel te nemen aan het spel. J Lo in de zomervakantie om Bayern te betreden in de strijd tegen Liverpool's Audi Cup gewond, sinds hij is hersteld, hoewel gekozen voor het nationale team, maar speelde niet in de oorlog tegen Venezuela. En deze keer tegen Brazilië, J Luo, hoewel het letsel niet is genezen, maar hij zal waarschijnlijk pijn doen onder de druk om te spelen.

En in een recent interview zei J Luo alleen voor hun eigen verwondingen: "Bayern-Braziliaanse striker Elbert heeft onlangs ook zijn mening over deze zaak uitgesproken. Hij gelooft dat J Luo tegenwoordig op de pole staat Grote druk, zelfs als het risico om de voorste lijn te trekken, zal spelen: "Als de spelers zijn toetreden tot ronaldo shirts

het nationale team, moet hij naar de coach luisteren, want als je de strijd tegenstrijdt, ben je tegen een land, daarom waarom de spelers wat Ik kan de reden niet zeggen, hoop dat hij het goed heeft.

"Zoals J Lo zulke zware speler, kan hij niet simpelweg weigeren, en nu is zijn druk enorm, weigerde het nationale team ook de status van het nationale team verloren, want J Luo zei dat de verschijning eenmaal is Avontuur, maar ik vermoed dat hij 90 minuten niet kan spelen, 'zei Elber.

Albert had dezelfde situatie ontmoet met J Luo: "Brazilië heeft Engeland shirts

me gebeld, ze zeiden dat als ik niet naar het nationale ronaldo shirts ploegrapport gaat, denk niet dat dit het wereldkampioenschap is. Bayern betaalt mijn salaris, ik wil niet Schade de belangen van de club, dus weigerden aan het nationale team verslag te doen, en ik heb het wereldkampioenschap gemist.
Dus, als je een voetbalfan, zoals de vertegenwoordiger van uw loyaliteit aan een bepaald team, dan kun je investeren in een kopie van de T-shirts zijn goedkoop goed. Voor meer informatie over de T-shirts, kunt u terecht op:http://www.mooistevoetbalshirts.nl/

Comments

• Oh nice, now we have Dutch ads on th forum :(
  • Yes, I am RM fan...But that is not the page, bot.
  • An other spammers.... @wempu
  • Dutch ads... what next? Finnish ads? At least someone can translate for us.. there is at least one person on the forums who speaks dutch
    • Follow me in Big Bang racing - tag: @dqvdp (in game, not on forums)
    • Let's play BBR! - play my levels, give me tips, and I will do the same to you!
    • My location: right behind your back eating a salad - don't look!, I'll be gone when you look!
    <><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
    • play my levels! And enjoy them please!
  • Use google traduction bro
  • I am not very good with translate and besides I don’t care that much
    • Follow me in Big Bang racing - tag: @dqvdp (in game, not on forums)
    • Let's play BBR! - play my levels, give me tips, and I will do the same to you!
    • My location: right behind your back eating a salad - don't look!, I'll be gone when you look!
    <><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
    • play my levels! And enjoy them please!
Sign In or Register to comment.